BECCABOLL - hobbyfotograf med stor passion

här får ni läs om min vardag, främst i bilder. jag delar med mig av tips och trix inom fotografering och photoshop. Uppdaterar vid tid och möjlighet! nu i sommar skriver jag om min resa till Italien med min farmor.

disco on a cd

Publicerad 2012-01-24 22:16:55 i Foto - Övrigt,






canon eos 60 d + 100mm f/2.8 USM MACRO

Idag bestämmde jag mig för att ha en riktigt fotografering. Så jag riggade upp lampor, vatten och en CD. Så blev det såhär. jag älskar färger, och jag tycker det ser coolt ut. vad tycker ni?

man dör typ av allt underbart bokeh! sry för att jag gav er preview på månadens fotografier ;)

Kommentarer

Postat av: Kevalin

Publicerad 2012-01-28 11:45:46

Jag har två saker att säga dig! :)



1. DU är ingen hobbyfotograf du är ett proff!

Gud, bilderna är så himla snygga.



2. Ska vi göra ett bloglovin byte?

Postat av: amalia

Publicerad 2012-01-29 12:42:37

ja det blir häftigt när man gör så!

Postat av: p a u l i n e ♥ [palosfoto.blogg.se]

Publicerad 2012-02-27 19:54:04

Snygga bilder! ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela