BECCABOLL - hobbyfotograf med stor passion

här får ni läs om min vardag, främst i bilder. jag delar med mig av tips och trix inom fotografering och photoshop. Uppdaterar vid tid och möjlighet! nu i sommar skriver jag om min resa till Italien med min farmor.

NY DESIGN

Publicerad 2012-02-27 00:17:03 i Kreativ - Design,

klockan är mycket och orkar inte prinsscreena för jag har en mac. Men såhär ser det ut nu och jag är nöjd som fan! Första gången jag har boxar i siden oxå (vet att det är enkelt och att det inte alls är coolt att jag har det för alla har redan haft det dem senaste 10 år) men ändå jag är stolt!

Såg ni min photoshoot förut? Första inspirationen på länge. ska ta fler sånna bilder till och med! SUPERKUL! puss på er som läser :)

Kommentarer

Postat av: Sofia

Publicerad 2012-02-27 12:50:11

fint :)

Postat av: ~ L I N N ~

Publicerad 2012-03-04 15:59:58

Hellooo sweetie!

Haft en bra helg ? :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela