BECCABOLL - hobbyfotograf med stor passion

här får ni läs om min vardag, främst i bilder. jag delar med mig av tips och trix inom fotografering och photoshop. Uppdaterar vid tid och möjlighet! nu i sommar skriver jag om min resa till Italien med min farmor.

bara skriver massa skit

Publicerad 2012-02-05 21:34:33 i Becca - Vardagsprat,

Jag undrar vart år 2011 tog vägen? Jag har inte alls förstått att det är 2012. Det är lixom 2012, året vi tar studenten, som jag visste skulle hända när jag började ettan. Men jag bara undrar vart tiden tog vägen. Förra året längtade jag som en dåre på att fylla 18, år 2011. Alla mina andra kompisar fyllde och jag bara längta och längta. Jag tror jag längtade alldeles för mycket, att jag glömde bort att ta vara på tiden, i alla fall känns det som det, just nu. Men jag gjorde skit mycket roligt år 2011, vad jag minns? Jag vet inte vad det är med mig. För varje dag som går, ju mer vill jag bara börja om ettan på gymnasiet. Jag måste verkligen njuta mer av varje dag jag är i skolan, njuta av alla kompisar och själva stämmningen. Sluta vara dryg och negativ och vara glad och positiv. Jag är ju det egentligen? Jag vill att varje dag går i slow motion så jag kan verkligen ta vara på allt! Det är fan snart sportlov, och det kommer gå lika fort till påsklovet, och jag vill inte. Joe, klart jag vill men ändå inte. Jag vill ta vara på alla vänner jag har för jag kommer inte alls prata med alla efter gymnasiet, tyvärr. Det blir ju tyvärr alltid så, och det är så jävla synd. Det känns nu som jag bara klagar, över ingenting egentligen. Det är väl bara att jag gör som jag själv känner för att göra? Men jag vet inte varför det är svårt, eller det svåraste är att hinna med tiden. Jag springer aldrig ifatt den. Lever kvar i dåtid och borde springa tbx till nutid, men det är inte lätt.

jag undrar hur många sånahär "ångest" texter jag kommer skriva innan studenten... och hur mer ledsen jag kommer vara för varje text.. Aja, snälla kära gymnasieelever därute, NJUT av eran tid! Sen blir det bara massa annat och grejer. Njut, snälla! Sen vet jag ju inte om alla har en lika bra klass som jag, men det är ett annat kapitel ;)

Tack bloggen, och hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela