BECCABOLL - hobbyfotograf med stor passion

här får ni läs om min vardag, främst i bilder. jag delar med mig av tips och trix inom fotografering och photoshop. Uppdaterar vid tid och möjlighet! nu i sommar skriver jag om min resa till Italien med min farmor.

Teman September

Publicerad 2011-09-12 10:01:25 i Månadens Fotografier,

Nu har vi valt teman för September!
- Blommor
- Höstlöv
- Vatten
- Motljus
- Svartvitt

Alltså kan nu alla som vill vara med ta ett kort per tema. Alltså 5 bilder! den 1:a oktober ska alla lägga upp sina bilder på sin blogg.


Såhär går det alltså till:
- Länka till min och alexandras bloggerat inlägg som ska ha namnet "Månadens Fotografier"
- Kommentera vårat inlägg där vi har lagt upp våra fotografier
- Vi länkar till erat inlägg från våra bloggar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela