BECCABOLL - hobbyfotograf med stor passion

här får ni läs om min vardag, främst i bilder. jag delar med mig av tips och trix inom fotografering och photoshop. Uppdaterar vid tid och möjlighet! nu i sommar skriver jag om min resa till Italien med min farmor.

September - Skriv Teman!

Publicerad 2011-09-06 23:07:24 i Månadens Fotografier,

I det här inlägget får ni skriva alla teman/inspiration/fototekniker ni vill att vi och ni ska fota! Om 3 dagar lägger vi ut vilka 5 vi ska presentera den 1:a oktober!

Så kom igen nu, skriv på!

Kommentarer

Postat av: a'photography (y

Publicerad 2011-09-07 07:48:13

följa varann via bloglovin?

Postat av: josefin

Publicerad 2011-09-07 08:34:19

väldigt fin blogg du har! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela