BECCABOLL - hobbyfotograf med stor passion

här får ni läs om min vardag, främst i bilder. jag delar med mig av tips och trix inom fotografering och photoshop. Uppdaterar vid tid och möjlighet! nu i sommar skriver jag om min resa till Italien med min farmor.

nu är jag faktiskt ännu mer blond

Publicerad 2011-09-11 09:29:14 i Foto - Självporträtt,

(ursäkta om jag ser morgontrött ut.. haha!)

Igår färgade jag min utväxt, för det har jag typ haft hela tiden sen jag försökte bli blond. så nu är den här borta iallafall och nu kan jag väl säga, att nu är jag faan blond på riktigt!

tack föresten för alla som kollar in här! jag vet att jag suger på att uppdatera men jag ska snart få en egen dator och då blir det andra bullar! jag har lixom aldrig tiden att sätta mig ner och fixa ett inlägg.. sry sötnosar :)

Kommentarer

Postat av: Emily

Publicerad 2011-09-12 11:28:12

Jätte fint gumman ! <3 Lek med mig på Onsdag Jag måste ju få se :D <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela