BECCABOLL - hobbyfotograf med stor passion

här får ni läs om min vardag, främst i bilder. jag delar med mig av tips och trix inom fotografering och photoshop. Uppdaterar vid tid och möjlighet! nu i sommar skriver jag om min resa till Italien med min farmor.

får jag presentera; Harry!

Publicerad 2011-09-11 14:39:00 i Foto - Djur,

canon eos 60d + 50mm 1.8

Det här är min pojkväns tamråtta, han heter Harry! Och han är det sötaste tamråttan jag någonsin har sätt! Ha när hur snäll som helst, kelar med en, biter inte på en, och är hur snäll som helst! han är hur mysig som helst! Och man har ju blivit nummer två hemma hos robin... ;) han är faktiskt jättefin :)

nu tänker säkert alla "åhh en tamråtta, vad äckligt det kan man ju inte ha?" men dem som har träffat han hitils, har tänkt om när dem har sätt honom, bara för harry är så söt :)

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2011-09-11 14:52:33

Jätte fin blogg! :)

och söta bilder!!

Postat av: HallonMarmelad

Publicerad 2011-09-11 20:45:54

O_O SÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖT!

Postat av: emelie [foto]

Publicerad 2011-09-11 21:36:56

Haha, vilka söta bilder!

Postat av: alexandraeriksson [fotoblogg]

Publicerad 2011-09-12 08:23:42

Svar: Jaa.

Jahaa, jag har allt på ett :D Bara fotodagar torsdag och fredag :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela