BECCABOLL - hobbyfotograf med stor passion

här får ni läs om min vardag, främst i bilder. jag delar med mig av tips och trix inom fotografering och photoshop. Uppdaterar vid tid och möjlighet! nu i sommar skriver jag om min resa till Italien med min farmor.

rebecca corselli

Publicerad 2011-05-24 16:14:22 i Foto - Självporträtt,

Canon EOS 60D + 18-200mm f/3.5-5.6

Alltså jag blir så jävla arg! jag har försökt att sätta ihop en video från när jag var ute och fota, nu har jag försökt att spara den sen igår kväll, men det funkar inte. SÅ JÄVLA IRRITERANDE. nu är det filer som inte funkar oxå. Antingen fixar jag det och lägger upp, eller så skiter jag i det, men det skulle vara tråkigt för jag tycker det är roligt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela