BECCABOLL - hobbyfotograf med stor passion

här får ni läs om min vardag, främst i bilder. jag delar med mig av tips och trix inom fotografering och photoshop. Uppdaterar vid tid och möjlighet! nu i sommar skriver jag om min resa till Italien med min farmor.

Ikea-tripp

Publicerad 2011-06-22 21:10:00 i Foto - Vardag,

canon eos 60 d + 18-200mm

Min världens underbaraste har skaffat lägenhet, och i en veckas tid har både jag och han slitit med den, och idag (onsdag) flyttar han in! så igår drog vi till ikea för att köpa lite saker som fattades. Jag drack kaffelatte! (<3<3<3) och vi lyssnade på P3, kan inte bli bättre.

Jag tänkte lägga upp bilder på robins lägenhet någongång, typ senare :) Nu väntar jag bara på att han och hans kompisar ska komma med alla grejor :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela