BECCABOLL - hobbyfotograf med stor passion

här får ni läs om min vardag, främst i bilder. jag delar med mig av tips och trix inom fotografering och photoshop. Uppdaterar vid tid och möjlighet! nu i sommar skriver jag om min resa till Italien med min farmor.

bara för jag är kändiiiis nu!

Publicerad 2011-06-30 17:30:19 i Becca - Vardagsprat,


spola till 01.52.00 så börjar det ungefär då

jag är så otroligt glad, typ jag känner mig så jävla cool. det kan låta asfånigt, men jag tycker verkligen att det är as coolt att jag kom med! jag har velat ringa hela sommaren men aldrig vågat! men idag tryckte jag på ring, och sen helt plötsligt svarar tobias, och jag blir lite småförvånad och säger:

Becca: "Hej.. ehh.. jag vill vara med och tävla"
Tobias Producent: "ja okej, men då ska du få prata med emma och rickard snart så du får hänga kvar i telefonen!"

Va? jag kom med, fy fan vad coolt! och mitt hjärta bara dunkar fort som fan!. Sen tar låten slut, och jag får förklara varför jag är sveriges lyckligaste tjej. Otroligt roligt att få vara med! Wihooo!

Jag har haft ett stort lyckorus hela dagen, jag älskar dessutom morgonpasset mer än någonting annat!! (WIHOOOOOO!!!!!)

För er p3 lyssnare:
jag vann ingen strändbäg, men vad gör det, när man har prata LIVE med Dj Kebab och Knyckare her self! och ni borde väl förstå hur det känns, att vara med i tävlingen lix, slå den ni!

haha, för er som inte fatta någonting. Jag var med i morgonpasset sommars-tävling "högre eller lägre" som är varje morgon 08.40-09.10. Och det lyssnar jag på varje morgon för p3 är bäst (!!!)

Jag är så jävla glad :D

Föresten, var det någon som lyssnade live? kommentera då gärna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela