BECCABOLL - hobbyfotograf med stor passion

här får ni läs om min vardag, främst i bilder. jag delar med mig av tips och trix inom fotografering och photoshop. Uppdaterar vid tid och möjlighet! nu i sommar skriver jag om min resa till Italien med min farmor.

Lite bättre?

Publicerad 2011-07-27 01:28:17 i Kreativ - Design,


Sådär ja, nu ändrade jag om lite i designen. Vart nöjdare nu. Jag behöver inte ha massa grejor för att blir nöjd, enkelt är bäst, känner jag med min design i alla fall. Aja bättre än den andra designen!

Keep it simple, right?

Kommentarer

Postat av: Linnea (FOTO)

Publicerad 2011-07-29 12:07:22

Jätte fin header :D



allt bra ?

Postat av: Stina

Publicerad 2011-07-31 00:38:53

följa med blogglovin nu ? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela