BECCABOLL - hobbyfotograf med stor passion

här får ni läs om min vardag, främst i bilder. jag delar med mig av tips och trix inom fotografering och photoshop. Uppdaterar vid tid och möjlighet! nu i sommar skriver jag om min resa till Italien med min farmor.

dag håller-inte-räkningen?! - jag lever!

Publicerad 2011-07-23 20:47:13 i Italien 2011,

Hej alla :) Jag har faktiskt haft WiFi hela tiden på hotellet men jag har ju gjort massa andra roliga säker än att uppdatera denna Blogg :) har i alla fall haft det jätte bra med Robin och hela familjen! Har haft massa mys. Imorgon drar vi till ett vattenland som jag besökte förra gången jag var här (2008) och det ska bli as kul! Jag kan inte ladda upp någon bild för jag skriver från min nya mobil :) den är as bra ;) Jag har rätt fullbokat schema när jag kommer hem, så vet inte alls hur mycket jag kan uppdatera, men ska försöka så mycket som möjligt :) Ha det bäst!

Kommentarer

Postat av: alexandraeriksson [fotoblogg]

Publicerad 2011-07-23 21:03:18

Svar: Ja haha varsågod :D Läser ju din blogg så tänkte att jag länkar alla jag läser :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela