BECCABOLL - hobbyfotograf med stor passion

här får ni läs om min vardag, främst i bilder. jag delar med mig av tips och trix inom fotografering och photoshop. Uppdaterar vid tid och möjlighet! nu i sommar skriver jag om min resa till Italien med min farmor.

Zuuuumba!

Publicerad 2011-01-17 20:43:11 i Becca - Vardagsprat,

Heej :)
har kommit hem från ett åhh så efterlängtat zumba pass! Det var samma instruktör som jag länge har längtat efter och nu var hon äntligen där, jag vart otroligt glad och jag blev jävligt svettig ;) det är fan den roligaste dans tränignsformen någonsin :) jag är helt såld på zumba!
om ni vill veta vad zumba är, så kan ni gå in på hemsidan, www.zumba.com eller söka på "Zumba Fitness" på youtube. om du vill börja träna, och känner inte för styrka och sånt där, kolla efter zumba! jag lovar, det är huur kul som helst och det kommer du verkligen märka!

Kommentarer

Postat av: F E L I C I A

Publicerad 2011-01-18 19:22:10

zumba verkar faktiskt kul :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela