BECCABOLL - hobbyfotograf med stor passion

här får ni läs om min vardag, främst i bilder. jag delar med mig av tips och trix inom fotografering och photoshop. Uppdaterar vid tid och möjlighet! nu i sommar skriver jag om min resa till Italien med min farmor.

det mystiskta paketet

Publicerad 2011-12-30 12:43:32 i Foto - Nya Prylar,


nu har det äntligen kommit på posten, ett alldeles nytt och alldeles fint Canon EF 100mm f/2.8 USM MACRO på posten. har dock inte hunnit testat så mycket för fick det igår och det var mörtk, och ja, men ska försöka komma ut nu och ta lite bilder, macro bilder <3 hihi så roligt att få ny glugg! wihooo :D

sååååå tröttna inte på macrobilder inom snar framtid, okej? ;)

Kommentarer

Postat av: Sofia - Uddevallas största modeblogg!

Publicerad 2011-12-30 13:52:02

vad kul :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela