BECCABOLL - hobbyfotograf med stor passion

här får ni läs om min vardag, främst i bilder. jag delar med mig av tips och trix inom fotografering och photoshop. Uppdaterar vid tid och möjlighet! nu i sommar skriver jag om min resa till Italien med min farmor.

Ur Arkivet - Day Number One

Publicerad 2011-08-14 13:10:20 i Foto - Natur & Landskap,

Dem här två bilderna tog jag med min första systemkamera (Canon EOS 350D + kitobjektiv) första dagen jag fick den. Eller dagen efter om det ska vara rätt. Jag och min kompis gick ut och fotade as mycket för det var jävligt coolt att ha en systemkamera! Jag tycker fortfarande att dem är väldigt fina, lite roligt att kolla tbx på hur man fotade då :)

Men det är inte dem första bilderna jag blev nöjda med, det var med min kompaktkamera. Som jag kan visa någongång :)

canon eos 350d + 18-55mm f/3.5-5.6

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela