BECCABOLL - hobbyfotograf med stor passion

här får ni läs om min vardag, främst i bilder. jag delar med mig av tips och trix inom fotografering och photoshop. Uppdaterar vid tid och möjlighet! nu i sommar skriver jag om min resa till Italien med min farmor.

Hårt liv som hobbyfotograf..

Publicerad 2011-08-10 10:30:48 i Becca - Vardagsprat,

Alla dessa jävla bilder! Eller vad säger ni? Man tar typ as många väl man fotar, mer en hälften vart dåliga, man orkar inte gå igenom, och sen ligger dem i en "Sorteras" Mapp på datorn.. Så ser det i alla fall ut för mig..

Igår var jag och köpte en ny Hårddisk med 2TB! Helt perfekt då jag redan har en med 1TB så jag kan spara alla bilder 2 gånger. Känns skönare så eftersom min hårddisk redan har krånglat massa gånger..

men i alla fall! Eftersom jag nu rensar massa gamla bilder och sådär så kommer nu får "ur arkivet" bilder! Antagligen kommer det bli bilder från min gamla kamera, men man kan ju faktiskt överraska sig själv med att man hittar en bild som är jävligt fin so man själv har glömt bort. Så det är väl oxå för att uppmuntra mig själv lite :)

Hit tills har jag inte kommit så långt att jag kan bjuda på en bild nu, men det kanske kommer snart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela