BECCABOLL - hobbyfotograf med stor passion

här får ni läs om min vardag, främst i bilder. jag delar med mig av tips och trix inom fotografering och photoshop. Uppdaterar vid tid och möjlighet! nu i sommar skriver jag om min resa till Italien med min farmor.

jag kan ju aldrig bestämma mig..

Publicerad 2011-04-04 23:45:02 i Kreativ - Design,



Hehehehhe.. en ny design igen.. hehe Men jag vill att det ska vara fint :) Nu har jag tagit bort side och laggt till länkar längst upp så man kommer till mina kategorier och arkivet, senaste inläggen kan ni kolla om ni scrollar ner. det nödvändigaste länkarna finns, och ja, är det inte så det ska vara? :)

Säg till om det ser konstigt ut, för jag ser inget fel nu, och hoppas länkarna passar bra för det gjorde dem inte förut.. hahah.. tycker ni det fattas något? Jag vet att jag måste fiza i kategoriinlägget, men just nu pallar jag inte trycket ;)

Det är någonting med mig och rosa! jag har intalat mig själv att grön är min favoritfärg, men när jag väl tar upp rosa i min design kan jag inte gå ifrån det, haha :) Hopaps ni är nöjda iaf!

Kommentarer

Postat av: lovisa

Publicerad 2011-04-06 18:32:29

Hej haft en bra dag?:)

Just nu har jag en tävling på bloggen där DU har chans att vinna en valfri bikini/monokini från brandsinfashion.com! om du är intresserad kan du kika bloggen:)

kram!

Postat av: mollie

Publicerad 2011-04-06 21:31:13

becca din design e ju jättefin och rosa, kan inte bli bättre :D puss <3

Postat av: Angelica

Publicerad 2011-04-08 22:32:26

DAGENS BLOGG hos mig, kika in och anmäl dig till morgondagens blogg! Du får anmäla dig igen även fast du har vunnit en gång redan, och det är okej att anmäla sig hur många gånger du vill. Jag lottar en vinnare i morgon, alltså ger fler röster större vinstchans.



DIREKTLÄNK TILL TÄVLINGEN: http://angelica.blogg.se/2011/april/fredagens-vinnare-ny-omgang.html#trackback

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela