BECCABOLL - hobbyfotograf med stor passion

här får ni läs om min vardag, främst i bilder. jag delar med mig av tips och trix inom fotografering och photoshop. Uppdaterar vid tid och möjlighet! nu i sommar skriver jag om min resa till Italien med min farmor.

Ny Design!

Publicerad 2010-10-03 23:29:29 i Kreativ - Design,

Hejsan allihoppa!
nu har jag bytt ut det rosa mot grått - trivs bättre med det helt enkelt! Men våga inte gå in på arkivsidan, jag vetinte vad jag lyckades göra med kodmallarna, men det ser f*n inte bra ut. Menyn här ser inte heller speciellt fint ut, men jag ska försöka hyra in alexandra igen ;) stackars henne, jag bara plågar henne med mina misstag... :P

aja, hoppas ni gillare! :)

Kommentarer

Postat av: carolinhe med H

Publicerad 2010-10-04 08:35:28

Gud vilken snygg design!

Lust att följas via bloglovin? :)

Postat av: carolinhe med H

Publicerad 2010-10-05 09:32:11

sv; har lagt till dig nu :D

Postat av: rebecca (bloggägare)

Publicerad 2010-10-05 22:31:39

taack så jättemycket (: <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela