BECCABOLL - hobbyfotograf med stor passion

här får ni läs om min vardag, främst i bilder. jag delar med mig av tips och trix inom fotografering och photoshop. Uppdaterar vid tid och möjlighet! nu i sommar skriver jag om min resa till Italien med min farmor.

Blogglust, nae..

Publicerad 2010-10-13 21:26:56 i Becca - Vardagsprat,

jag har tyvärr inte alls någon blogglust. Designen är fel, kvalitén på bilder suger, nån som vet hur man gör? jag förstår mig inte på. förut hade jag massor av läsare (säg 50st) nu är det typ.. 3... jag orkar bara inte just nu.
Här kommer lite random bilder bara.

Kommentarer

Postat av: jennifer

Publicerad 2010-10-16 06:00:04

Hej, eftersom du verkar intresserad av foto så har jag ett bra tips på en fotoblogg till dig! http://denisevanderroux.blogg.se :) Om du ser detta som reklam/spam så ber jag om ursäkt! Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela