BECCABOLL - hobbyfotograf med stor passion

här får ni läs om min vardag, främst i bilder. jag delar med mig av tips och trix inom fotografering och photoshop. Uppdaterar vid tid och möjlighet! nu i sommar skriver jag om min resa till Italien med min farmor.

brillor, ja tack?

Publicerad 2011-06-06 18:11:08 i Becca - Vardagsprat,

Ja, på senare tid har jag fått sämre och sämre syn. Och det suger, för när jag fotograferar, då blir ju fokusen på fel ställa, för jag tror ju det är MIN fokus som jag får med mina ögon som är rätt. Imorgon iaf ska jag på synundersökning, och jag hoppas faan på att jag får glasögon! Titta bara på den här bilden:


Ser ni att fokusen är helt off! Den är ju fan inte på robin?! (som föresten är ASSÖT på den här bilden :*) Det suger jättemycket att jag inte får den skärpa jag vill ha, får då kommer jag ju aldrig kunna bli en bra fotograf.

Här är en till bild:


Ser ni!?! det är ju helt galet :(
Aja, det är inte lätt när det är svårt. Men hoppas på imorgon! Återkommer till er :)

Kommentarer

Postat av: Super angel

Publicerad 2011-06-07 22:11:33

Sv:tack för kommentaren! :D blev mycket lugnare nu^^



Superfin blogg och bilder :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela