BECCABOLL - hobbyfotograf med stor passion

här får ni läs om min vardag, främst i bilder. jag delar med mig av tips och trix inom fotografering och photoshop. Uppdaterar vid tid och möjlighet! nu i sommar skriver jag om min resa till Italien med min farmor.

bara för att jag är as cool

Publicerad 2011-06-07 22:43:21 i Becca - Vardagsprat,

... och har haft 30 unika besökare idag :D Det är sjukt kul :) det kanske hjälpte lite med den nya designen...?

ohh, föresten var jag ju på synundersökning idag. jag ska få glasögon! lovar att lägga upp bilder när dem kommer (a)

Kommentarer

Postat av: Ida

Publicerad 2011-06-08 01:18:14

HEj hej!



Du har skitmånga fina bilder, och du är verkligen duktig på att uppdatera bloggen också.. Jag skulle gärna vilja se att du går med i mitt nätverk. Titta in och se vad du tycker. http://queenofbandits.com/creative-bandit-network/

Kram Ida

Ps: Passa för guds skulle på att vara med om utlottningen av muggarna..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela