BECCABOLL - hobbyfotograf med stor passion

här får ni läs om min vardag, främst i bilder. jag delar med mig av tips och trix inom fotografering och photoshop. Uppdaterar vid tid och möjlighet! nu i sommar skriver jag om min resa till Italien med min farmor.

Välkommen till Månadens Fotografier!

Publicerad 2011-09-06 22:37:12 i Månadens Fotografier,

Nu är det såhär att jag och Alexandra (www.alexandraeriksson.se) ska starta en foto-inspirations tema där alla kan få delta! Ibland på sin blogg kan man ha otrolig inspirations-torka och det ska vi ta bort genom att ha inpsirations-tema-månader!

Såhär går det till:
- Varje Månad skickar ni in förslag på fototeman som jag och Alexandra bestämmer oss för vilka vi använder.
- Fem Teman varje månad ska det vara.
- den 1:a varje månad ska alla 5 bilder visas upp på bloggen

Den bästa delen - ni läsare ska oxå delta!
- Ni gör som oss, ta 5 bilder till 5 olika teman som visas månaden innan.
- Lägg upp era 5 bilder på eran blogg.
- Länka till våra inlägg, och kommentera våra inlägg, och alla ni som har gjort 5 bilder, blir länkade på våra bloggar. Så folk kan ta del av det vi har gjort, och ni har gjort!

Så, ni får besökare och insiration genom att vara med på våran "månadens fotografier"

ALLA får vara med och delta!

Kommentarer

Postat av: Yohanna

Publicerad 2011-09-12 15:59:44

Kul idé :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela