BECCABOLL - hobbyfotograf med stor passion

här får ni läs om min vardag, främst i bilder. jag delar med mig av tips och trix inom fotografering och photoshop. Uppdaterar vid tid och möjlighet! nu i sommar skriver jag om min resa till Italien med min farmor.

alltså förlåt gånger 1000

Publicerad 2011-09-04 22:03:07 i Becca - Vardagsprat,

jag suger, jag vet. jag har typ inte uppdaterat på 50 år. jag vet. men det är bara för allting har startat nu, hela vardagen, så man är rätt trött. jag skyller på det i alla fall.

i skolan är projekten igång i alla fall, UF-företag ska vi starta, mitt Iphonespel som vi ska tillverka själva som ni kan få ta det av sen (hoppas jag). Sen fotob ska sättas igång, då kommer det trilla in bilder för jag lovar er att jag ska uppdatera!

ska även lära mig lite mer webbdesign hoppas jag så jag kan göra lite coolare saker yeah!

nu i alla fall pluggar jag körkortsteori och det går ju inte hellerbra. men så är det ibland!

Kommentarer

Postat av: a'photography (y

Publicerad 2011-09-07 08:25:49

lägg till mig så lägger jag till dig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela