BECCABOLL - hobbyfotograf med stor passion

här får ni läs om min vardag, främst i bilder. jag delar med mig av tips och trix inom fotografering och photoshop. Uppdaterar vid tid och möjlighet! nu i sommar skriver jag om min resa till Italien med min farmor.

Månadens Fotografier - Septembers Teman

Publicerad 2011-10-01 12:18:19 i Månadens Fotografier,


Nu är den den 1:a oktober, och det betyder deadline för Månadens fotografier!
Här är mina bilder för September

Tema Höstlöv
Tema Svartvit


Tema Blommor


Tema Motljus (älskar den här bilden!)

Tema Vatten

Har du oxå tagit bilder till Månadens Fotografier? Kommentera detta inlägget med namn och bloggadress så länkar jag och alexandra dig från våran blogg! Så kommentera om du har varit med eller om du har förslag på nästa månads teman! Det här var mina, hoppas ni gillar dem :)

Kommentarer

Postat av: Sandra

Publicerad 2011-10-01 13:11:34

Jag var med :D



http://teparty.blogg.se/2011/october/manadens-fotografier-1.html

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela