BECCABOLL - hobbyfotograf med stor passion

här får ni läs om min vardag, främst i bilder. jag delar med mig av tips och trix inom fotografering och photoshop. Uppdaterar vid tid och möjlighet! nu i sommar skriver jag om min resa till Italien med min farmor.

bloggen yeah

Publicerad 2011-05-11 21:01:01 i Becca - Vardagsprat,

jaa, vad ska jag skriva i det här inlägget? Joe, jag vill bli bloggkändis! jag vill bli leka cool som michaela dahlström (som btw kommenterade min blogg såg jag nu!!! det betyder att jag är kändissss?!?!) och linafoto och nevnarien. men när kommer jag dit? jag vet att nevnarien har bloggat i 4 år, och jag? typ ett halvår. eller mindre. förut var min blogg as ful och nu är det i alla fall lite strucktur. Jag kan lite mer om bloggbilder, och typ så. Vet inte om jag behöver en så proffsig blogg, men jag vetifan.

jag skriver bara det här för att skriva av mig, tråkiga becca:) tur att jag bara har en kategori med vardagsprat ;)

Aja. ha en fin kväll, min spenderas med how i met your mother <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela