BECCABOLL - hobbyfotograf med stor passion

här får ni läs om min vardag, främst i bilder. jag delar med mig av tips och trix inom fotografering och photoshop. Uppdaterar vid tid och möjlighet! nu i sommar skriver jag om min resa till Italien med min farmor.

Nya Objektiv!

Publicerad 2011-03-30 08:35:39 i Becca - Vardagsprat,

Har köpt mig inte bara ett, utan två nya objektiv :) ett Canon EF 50 mm f/1.8 ett sånt som gick sönder, ni vet? ;) Och sen har jag köpt mig ett Canon EF-S 18-200mm f/3.5-5.6 IS som är heeelt underbart :) Jag har tyvärr inga bilder jag kan lägga upp på objektiven nu (har pakat ner all min utrustning för jag ska göra ett fotouppdrag idag!) Så det blir kanske ikväll :)

Nu sitter jag i alla fall och precis har ätit klart min frukost, ska väl upp och tvätta ansiktet, se till att jag har allt, och bege mig med min moped (<3<3<3) till skolan :) Den ska ni oxå få bild på snart, för den är snyyyyyg :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela