BECCABOLL - hobbyfotograf med stor passion

här får ni läs om min vardag, främst i bilder. jag delar med mig av tips och trix inom fotografering och photoshop. Uppdaterar vid tid och möjlighet! nu i sommar skriver jag om min resa till Italien med min farmor.

konsten att aldrig ha sina minneskort på samma ställe

Publicerad 2011-06-06 18:45:47 i Becca - Vardagsprat,


Jag bor växelvis hos mamma och pappa. Det betyder att jag alltid tar med mig kameran, inklusive mina minneskort. Men ibland, kanske jag har fotat och sådär, tömmer bilderna i min dator och sen sitter minneskortet kvar där i datorn. Sen när jag väl byter hus, så sitter minneskortet kvar där.

Nu är det så oxå att jag har ett jättebra minneskort, med 16gb, och 1 sämmre, och ett till (2gb och 1gb). På mitt 2gb finns nu bilder från i vintras, för jag orkar inte tömma. Det är asjobbigt. Och nu när jag skulle kolla efter bilerna jag tog på min syster, så kom jag på att det kortet sitter i min dtaorn hos mamma (nu är jag hos pappa)

Mer eller mindra sagt, jag har nog aldrig haft mina minneskort samlade på ett ställe. Det är liiiiiite dåligt faktiskt. men bara lite.

(Undrar om jag kom fram med någon poäng med den här inlägget? efter typ halva skrivet glömde jag bort vad min poäng skulle vara......)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela