BECCABOLL - hobbyfotograf med stor passion

här får ni läs om min vardag, främst i bilder. jag delar med mig av tips och trix inom fotografering och photoshop. Uppdaterar vid tid och möjlighet! nu i sommar skriver jag om min resa till Italien med min farmor.

en helt vanligt student

Publicerad 2011-06-12 11:45:27 i Foto - Högtider & Fester,

(Sämst bildkvalité för jag orkar inte gå via photoshop just nu)
Canon EOS 60D + 50mm f/1.8 & 18-200mm f/3.5-5-6

Efter 300 upplagda bilder på facebook, och ca 70 taggningar varav 10 jag känner, så är alla bilder som togs på studenten uppe! Jag sitter här helt genomförkyld, och idag ska jag fan bara sova. Har varit på 3 fester i rad. Det har varit jävligt kul om inte annat. Tack alla!

Imorgon blir det jobb i 3 veckor frammåt, sen drar jag till Italien 3 veckor! Då jävlar kommer min blogg uppdateras om nåt! Se you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela