BECCABOLL - hobbyfotograf med stor passion

här får ni läs om min vardag, främst i bilder. jag delar med mig av tips och trix inom fotografering och photoshop. Uppdaterar vid tid och möjlighet! nu i sommar skriver jag om min resa till Italien med min farmor.

bajs på allt

Publicerad 2011-06-27 21:47:54 i Becca - Vardagsprat,

Hej svejs :)
 
Blogg.se laggar så jag kan inte lägga upp några bilder. Jag som har köpt ny minneskortläsere och allt.. Aja!

Idag vart jag och robin och hälsade på söta Emilie och Dennis där Emilie jobbar! det är nere i hamnen och det har varit superbra väder!

Nu har jag lärt robin hur man gör köttfärssås, och nu ska bara pastan koka klart. Vet att det är sent, men bättre sent än aldrig. Vi är i hans lägenhet och gör första måltiden här :D As mysigt att vara här :)

9 dagar kvar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela