BECCABOLL - hobbyfotograf med stor passion

här får ni läs om min vardag, främst i bilder. jag delar med mig av tips och trix inom fotografering och photoshop. Uppdaterar vid tid och möjlighet! nu i sommar skriver jag om min resa till Italien med min farmor.

Skypar med världens bästa

Publicerad 2011-07-09 12:50:19 i Italien 2011,

Jag har skypat massor med min lilla fina älskling! dem första 2 bilderna bad han mig och vänta, för jag sa "robin gör ett hjärta med mig så ser det jättegulligt ut!!" men nej han skulle göra något, så jag fick göra fula miner med mig själv. 3:e bilden sa jag "le!" och då vart det sådär :P och sista bilden gjorde han ett hjärta, men över ansiktet :)

robin är en liten buse han.. Nu drar jag till stranden!

Kommentarer

Postat av: ålly.

Publicerad 2011-07-09 15:54:08

SV: Tack detsamma! :)

Absolut, det kan vi gärna göra!

Hoppas du har det bra såhär i värmen. Kram

Postat av: Erika

Publicerad 2011-07-10 00:18:45

sv; Tack så mycket! :)

Postat av: Stina

Publicerad 2011-07-18 00:22:27

haha gulligt ^^

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela