BECCABOLL - hobbyfotograf med stor passion

här får ni läs om min vardag, främst i bilder. jag delar med mig av tips och trix inom fotografering och photoshop. Uppdaterar vid tid och möjlighet! nu i sommar skriver jag om min resa till Italien med min farmor.

Dag 9 - Inte mycket gjort idag inte

Publicerad 2011-07-15 19:20:34 i Italien 2011,

Idag var det den varmaste dagen på hela veckan. Det var så varmt att man inte orkade göra någonting. Ändå gick vi på marknad. Det är förstårs rätt kul, men ändå, det var så jävla varmt. Alla folk gick på ena sidan dessutom för där vare skugga. Usch usch. Sov middag gjorde jag oxå för första gången (tar ett tag att vänja sig vid det). På kvällen åt vi grillad kyckling och det var supergott! Det var typ min dag. Aja, förlåt för dålig uppdatering oxå! Puss<3

Kommentarer

Postat av: Josefin - SAME OLD STORIES

Publicerad 2011-07-15 21:58:48

Hoppas du mår bra!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela