BECCABOLL - hobbyfotograf med stor passion

här får ni läs om min vardag, främst i bilder. jag delar med mig av tips och trix inom fotografering och photoshop. Uppdaterar vid tid och möjlighet! nu i sommar skriver jag om min resa till Italien med min farmor.

Dag 1 - Bussresan (Bilder)

Publicerad 2011-07-07 17:09:00 i Italien 2011,

Otroligt mycket trafik! Det är så att i italien är motorvägarna privata, och man måste betala för att åka på dem. Så då blir dessa köer när alla ska in samtidigt..

Utsiktt från bussen (eftersom vi hade platserna längst fram!)

och framför oss ser vi dethär...
5 minuter senare.. var det vatten på bussen. Det regnade :(


sen blev det sol igen och solen kröp fram bakom molnen.


alla bilder tagna med canon eos 60d + 18 - 200mm

Kommentarer

Postat av: maja - FOTO - fotogeniquee

Publicerad 2011-07-08 23:45:08

sv: Hej, jag tror du har tagit fel Maja, haha, jag har faktiskt aldrig varit scout :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela