BECCABOLL - hobbyfotograf med stor passion

här får ni läs om min vardag, främst i bilder. jag delar med mig av tips och trix inom fotografering och photoshop. Uppdaterar vid tid och möjlighet! nu i sommar skriver jag om min resa till Italien med min farmor.

jag gör som alla andra...

Publicerad 2011-01-01 23:39:55 i Becca - Vardagsprat,

Mitt 2010

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja det borde jag ha gjort ;)

Höll du några av dina nyårslöften?
Har aldrig haft några, och inte 2010 heller

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej, bara vänners vänner.

Dog någon som stod dig nära?
nej

Vilka länder besökte du?
(? Tankeställare) jag vet inte, danmark i think.

Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011?
Positiva människor runt om kring sig är aldrig för mycket att ha :)

Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
26/3-10

Vad var din största framgång 2010?
Vet inte..

Har du varit sjuk eller skadat dig?
har varit hemma från skolan ovanligt mycket p.g.a. förkylningar. Har även skadat foten (becca ska inte cykla!!)

Bästa köpet?
Canon EOS 60D och diverse kamerasaker ;)

Vad spenderade du mest pengar på?
Utflykter med bby girl.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Varje gång jag gör någon glad blir jag glad, och när jag får feedback för det jag gör, blir jag ännu gladare.

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Åhh! Från och med Du, Dancing on my Own, Waka Waka, typ allt som spelas på P3! Pepperpot med Sean Paul <3

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Jag har mått väldigt bra under hela det här året. :)

Vad önskar du att du gjort mer?
Ta för mig av det jag har, och inte sukta efter det alla andra har. 

Vad önskar du att du gjort mindre?
dont know

Hur tillbringade du julen?
vaknade hos mamma, åkte till pappa & sen kom min bby girl till mig! <3

Blev du kär i år?
jag har varit kär dem senaste 2 åren, och jag kommer aldrig få nog av det! <333

Favoritprogram på TV?

Desperate Housewives och Svenska Hollywood fruar

Bästa boken du läste i år?
Bryta om

Största musikaliska upptäckten?
att allt som P3 spelar är så jävla kul!

Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
kommer jag fan inte ihåg :s but probibly

Något du önskade dig men inte fick?
ja, det vore ju trevligt att få alla objektiv i världen :)

Vad gjorde du på din födelsedag 2010?

hade fest hemma hos min mamma med mina nära och kära! <3

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ja, det finns det väl alltid...

Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Jeans och Gina-linne

Vad fick dig att må bra?
Min familj, mina vänner och min underbara älskling.

Vilken kändis var du mest sugen på?
oscar linnros är jäääävligt bra, men det är robyn oxå!

De bästa nya människorna du träffade?
Lotta tror jag att jag lärde känna iår, och sen massor i skolan :)

Hur kommer nästa år att skilja sig från det här?
lets see how it goes....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela