BECCABOLL - hobbyfotograf med stor passion

här får ni läs om min vardag, främst i bilder. jag delar med mig av tips och trix inom fotografering och photoshop. Uppdaterar vid tid och möjlighet! nu i sommar skriver jag om min resa till Italien med min farmor.

Lanzarote, inte helt fel!

Publicerad 2011-02-18 17:40:45 i Becca - Vardagsprat,

om ett dygn (inte ens det!) är jag i lanzarote just nu! ska bli så fruktansvärt skönt! har haft en lång fika med lovisa idag, var jättetrevligt och skönt att prata med någon om allt! tack lovisa! <3

Men nu är resväskan packat, nu ska jag fira min bästa kompis emilys 18-års dag, och sen blire åka hem när hon ska ut på krogen ;) Spendera mitt sista dygn i sverige på 2 veckor med älskling, det är mysigt mysigt! <3 Igår kollade vi på lost, ni vet teveserien? var jättemysigt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela