BECCABOLL - hobbyfotograf med stor passion

här får ni läs om min vardag, främst i bilder. jag delar med mig av tips och trix inom fotografering och photoshop. Uppdaterar vid tid och möjlighet! nu i sommar skriver jag om min resa till Italien med min farmor.

Analogt Fotande

Publicerad 2011-02-11 19:08:47 i Foto - Övrigt,


Idag i skolan har vi framkallat bilderna som vi fixade negativ på när vi fotade analogt (konstig mening). Men idag iaf fick vi jobba i mörket rum. Ni vet sånhär med röda lampor och mökrt och sådär? Det har jag gjort. Krångligt, men skit roligt! På bilden ser ni mitt reslutat, 3 bilder blev det utav 8 negativ. Får se om jag kan framkalla de andra någon annan gång.
Veckans låt: http://open.spotify.com/track/28FmVrFsjZsNjynjFteDA6

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela