BECCABOLL - hobbyfotograf med stor passion

här får ni läs om min vardag, främst i bilder. jag delar med mig av tips och trix inom fotografering och photoshop. Uppdaterar vid tid och möjlighet! nu i sommar skriver jag om min resa till Italien med min farmor.

Lite nytt

Publicerad 2011-12-20 22:23:18 i Kreativ - Design,



Nu kändes det bra med en ny design. inte alls julig alls egentligen. är mycket för becht nu för tiden (hur fan stavas det egentligen?!) nu har det i alla fall börjat snöa, inte för att jag tycker om snö supermycket men man kan ta fina bilder. På fredag ska i alla fall jag och kära evelina fota, det kommer bli awesome! puss<3

vart det fint? :) <3

Kommentarer

Postat av: Lizette - FOTO

Publicerad 2011-12-20 23:48:39

SV: Jaaa, gör det! Tycker jag verkligen. :)

Postat av: elin

Publicerad 2011-12-21 13:32:28

grymt fint! :)

Postat av: Sanne

Publicerad 2011-12-21 19:30:50

Fiiiint med bege bakgrund!!! <3

Kram Sanne

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela