BECCABOLL - hobbyfotograf med stor passion

här får ni läs om min vardag, främst i bilder. jag delar med mig av tips och trix inom fotografering och photoshop. Uppdaterar vid tid och möjlighet! nu i sommar skriver jag om min resa till Italien med min farmor.

Helvete vad fort allt går

Publicerad 2011-08-13 11:53:40 i Becca - Vardagsprat,

Ja jag fick för mig att skriva av mig lite nu.

I år ska jag börja 3:e året på Teknikgymnasiet i Nyköping. Det första som dyker upp är lixom va? 3:an?! Jag började ju nyss 1:an? Eller...?

Allt går så jävla fort. Jag skojar inte. Jag lovar att det kommer bli ett as roligt år i skolan, det tvivlar jag inte en sekund på, men sen tar det ju slut. Då åker alla åt olika håll, och själva skolan tar slut. Den "riktiga" skolan som man har gått i sen man var 7 år. Den tar slut. hur jävla konstigt kommer inte det bli?

Men det är ju studenten oxå, och det kommer ju vara awesome! Det tropr jag verkligen. Längtar, men ändå inte, längtar men ändå inte..

Jag bara klagar och klagar, men det kändes för en sekund så. Jag är i alla fall taggad på skolan nu, även fast det bara är sista året. och det suger!

Om ni vill veta så ska jag nog plugga direkt efter gymnasiet. Till något coolt typ ingenjör eller nått sånt. Fast det får vi se sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela