BECCABOLL - hobbyfotograf med stor passion

här får ni läs om min vardag, främst i bilder. jag delar med mig av tips och trix inom fotografering och photoshop. Uppdaterar vid tid och möjlighet! nu i sommar skriver jag om min resa till Italien med min farmor.

chillar

Publicerad 2011-08-15 19:23:21 i Becca - Vardagsprat,

Idag har jag jobbat hela dagen och åkte till moster efter jobbet. Där av ingen uppdatering. Känns dåligt för igår flöt det på som tusan och idag ingenting. Jag vet att mer läser när jag uppdateras, och det är ju det som är kul. Aja, allt kan ju inte vara bra :) imorgon kan det komma mer bilder i alla fall :)
dessutom kan jag inte lägga upp bilder från mobilen, annars kunde ni fått massa uppdatering :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela