BECCABOLL - hobbyfotograf med stor passion

här får ni läs om min vardag, främst i bilder. jag delar med mig av tips och trix inom fotografering och photoshop. Uppdaterar vid tid och möjlighet! nu i sommar skriver jag om min resa till Italien med min farmor.

Lost-beroende och tvsittande

Publicerad 2011-04-03 21:02:45 i Becca - Vardagsprat,

Hej. Mitt internet är väldigt segt, så jag kan inte lägga upp några roliga bilder. Men jag kan skriva om roliga saker :) (eller..?) Jag vill jätte gärna kolla på Lost, jätte gärna.. Jag är på halva säsong 2, och det är fett spännande. Det är min pojkvän som har säsongerna hemma. Så jag Kollar alltid hos honom :) han har redan rätt alla 6, Men jag är ju en bit på väg, typ kanske? Men kolla vill jag :) Just nu sitter jag vid tven. Skriver det här inlägget med min mobil faktiskt :) det börjar en film nu på 3an som heter brudens bästa man. Hoppas den är bra nu då :) Allt jag hade och säga, puss så länge! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela