BECCABOLL - hobbyfotograf med stor passion

här får ni läs om min vardag, främst i bilder. jag delar med mig av tips och trix inom fotografering och photoshop. Uppdaterar vid tid och möjlighet! nu i sommar skriver jag om min resa till Italien med min farmor.

Hej Kära Blogg

Publicerad 2011-04-25 21:18:30 i Becca - Vardagsprat,

jag hatar dig?

Seriöst, nu har jag fixat så att den där sidan som var cepe blev fin, men nu när jag håller på att fixa irodning mina kategorier, och tänka fixa lite till, så nu ser framsidan ut som ett jävla helvete, och varför det? det är jävla blogg.se som typ jävlas med mig! ingen av min jävla design funkar ju aldrig! (nu överdriver jag as mycket man jag blir as arg xD)

Så, nu var det sagt. Ja, bilde rkommer väl upp någon annan dag när min blogg inte lever sitt eget liv ♥ Puss så länge

Kommentarer

Postat av: lixy

Publicerad 2011-04-27 09:24:52

Bra blogg :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela