BECCABOLL - hobbyfotograf med stor passion

här får ni läs om min vardag, främst i bilder. jag delar med mig av tips och trix inom fotografering och photoshop. Uppdaterar vid tid och möjlighet! nu i sommar skriver jag om min resa till Italien med min farmor.

Skriva-i-mörkret

Publicerad 2010-09-24 20:52:41 i Foto - Ploj,









Såhär går det om man har ett nytt stativ + kunskap från foto A, då jäklar ;)
vi hade jättekul när vi tog dem här :)
detta är fantiastiskt rolig :)
Fotoläxa - gjord ;)

Kommentarer

Postat av: Sofia ( fotografy.blogg.se )

Publicerad 2010-09-25 19:35:50

Var med och tävla om en helt ny och unik bloggdesign (stilmall och kodmallar).

Det är gratis så du förlorar precis inget på att vara med och tävla ;)



http://fotografy.blogg.se/2010/september/utlottning.html#comment

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela