BECCABOLL - hobbyfotograf med stor passion

här får ni läs om min vardag, främst i bilder. jag delar med mig av tips och trix inom fotografering och photoshop. Uppdaterar vid tid och möjlighet! nu i sommar skriver jag om min resa till Italien med min farmor.

Zumba!

Publicerad 2010-10-05 22:30:59 i Becca - Vardagsprat,

Hej allesamans! 
Jag har nyss kommit hem efter ett träningspass med Zumba!
Otroligt kul är det! Så alla som har zumba i närheten, rekommenderar stark säger jag bara!

Nu ska jag sova, har haft fullt upp hela dagen.
Så, idag blir det inte mycket blogg inte.

See you later!


Foto taget för ett tag sen, but i like it <3

Kommentarer

Postat av: Johanna Fåglund - Foto

Publicerad 2010-10-05 22:48:51

Hej!



Jag har en fototävling på min blogg där man kan vinna en Canvastavla värde upp till 2500kr!

Låter det intressant? Gå in och kolla!

http://stargirlphoto.blogg.se/2010/october/tavling-vinn-en-canvastalva.html

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela