BECCABOLL - hobbyfotograf med stor passion

här får ni läs om min vardag, främst i bilder. jag delar med mig av tips och trix inom fotografering och photoshop. Uppdaterar vid tid och möjlighet! nu i sommar skriver jag om min resa till Italien med min farmor.

Linnéa I

Publicerad 2010-10-11 19:29:19 i Foto - Porträtt,

Alla bilder fotade med: Canon EOS 350D + 50mm f/1.8 (mest inställningar f/2.2-2.8)

Åhh helt underbart söta linnéa! Åhh vad fin hon är på alla bilder :) Jag tycker vi ska vara nöjda, eller vad säger du? :) Är otroligt nöjd med bilderna, som bilder. Jag gillar färgerna, skärpan böev perfekt, och det blir mycket bättre när man använder reflexskärm (som var lite improviserad, haha!) ni kan få se den någon gång ;)
tack linnéa för en jättefin dag, och det här gör vi igen :)


vad tycker ni om bilderna..? :)

Kommentarer

Postat av: linnea

Publicerad 2010-10-11 20:53:32

haha alltså jag ogillar verkligen mig själv men du är jääätteduktig fotograf måste jag säga, du är toppen!! tack för en bra dag :D <3

Postat av: josefine

Publicerad 2010-10-11 21:19:46

Har du någon outfit du gillar? Jag har nämligen en tävling om veckans outfit. var med du oxå. Hur du är med kan du läsa mer om på min blogg. Lycka till! Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela