BECCABOLL - hobbyfotograf med stor passion

här får ni läs om min vardag, främst i bilder. jag delar med mig av tips och trix inom fotografering och photoshop. Uppdaterar vid tid och möjlighet! nu i sommar skriver jag om min resa till Italien med min farmor.

Fotografisk Bild A

Publicerad 2010-10-02 15:35:22 i Foto - Natur & Landskap,



Canon EOS 350D + Tamron 28-75 f/2.8

Jag och Lovisa var uppe ovanför motorvägern igår. I löööve this! Det blir otroligt fina bilder, och jag har hur nöjd som helst! Vi är nöjda, kan jag tilllägga.

Det är för "lång slutartid" för fotografisk bild A. Nu ska jag ut och fota igen, temat "Lek" som kommer bli "lekpark". Kommer igen om en timme eller så :)

Kommentarer

Postat av: Daniella, Louise & Sandra

Publicerad 2010-10-05 15:13:59

fin blogg :D

Postat av: Live, Love, Laugh

Publicerad 2010-10-31 20:48:43

Snygga bider :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela