BECCABOLL - hobbyfotograf med stor passion

här får ni läs om min vardag, främst i bilder. jag delar med mig av tips och trix inom fotografering och photoshop. Uppdaterar vid tid och möjlighet! nu i sommar skriver jag om min resa till Italien med min farmor.

Canon EOS 60D

Publicerad 2010-12-30 14:25:11 i Foto - Nya Prylar,



ÅHH VAD DEN ÄR BRA!! NI FÖRSTÅR INTE!!


jag testade den hela dagen igår :) fick den kl halv 10 och gick och la mig tolv ;) ISO värderna kan bli så höga även fast det itne brusar, och skärpan blir otroligt fin, och ja allt är asbra!

Köpte på Cyber Photo och fick då en Blixt på köpet. Den ska jag oxå pilla med massor. har bara inte kommit så långt än ;)

så var bered på underbara bilder, massor av fotosessioner & 1000 bilder på allt som finns och fota i bloggen de kommande åren ;) jag är super duper nöjd!

till och med min pojkvän som inte är intresserad av foto, märker stor skillnad ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela