BECCABOLL - hobbyfotograf med stor passion

här får ni läs om min vardag, främst i bilder. jag delar med mig av tips och trix inom fotografering och photoshop. Uppdaterar vid tid och möjlighet! nu i sommar skriver jag om min resa till Italien med min farmor.

Studentmössa

Publicerad 2011-10-27 15:53:10 i Foto - Natur & Landskap,

Ja, jag går ju i trean, och då tar man ju studenten nästa år (wihoo!!)
sååå idag fick jag räkningen på min studentmössa (mindra kul...) men det är sånt som man får ta. :)
så nu får ni en bild från i helgen:

uppdaterar skit dåligt, men snart kommer månadens fotografier :)

Kommentarer

Postat av: Sofia - Uddevallas största modeblogg!

Publicerad 2011-10-27 16:48:07

Snart är det helg :D

Har du något speciellt planerat? ^^

/ http://smnmode.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela