BECCABOLL - hobbyfotograf med stor passion

här får ni läs om min vardag, främst i bilder. jag delar med mig av tips och trix inom fotografering och photoshop. Uppdaterar vid tid och möjlighet! nu i sommar skriver jag om min resa till Italien med min farmor.

baby om det ändå var så enkelt

Publicerad 2011-11-14 21:54:19 i Foto - Övrigt,




två random bilder.
1. I bilden från Sala Silvergruva
2. En bild från ett fotojobb som var att ta bild på elever. vågar inte lägga ut bilder på dem, dem kanske inte vill!

just nu surfat jag efter julklappar. det känns helt i tid att kolla, men jag vill bara beställa grejer på internet och det kommer bli as dyrt. men men vi får väl se. borde åka till norrköping och handla allt på en gång!

jag håller på att koda mitt företags cordination uf hemsida. hoppas den blir klar snart.

så det var lite update för mig! puss

Kommentarer

Postat av: Therese

Publicerad 2011-11-15 12:20:44

sv ; okej härligt! allt bra ? :)

Postat av: Linnea

Publicerad 2011-11-29 19:57:08

HEJ BECCA! Kul att du bloggar för det gör jag också nu :D kramis <3

Postat av: Nadia

Publicerad 2011-12-02 15:27:09

Gå gärna in på min blogg och tävla om ett set med värdens bästa hudvårdsprodukter! du har stor chans att vinna, ciao :) /snookie

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela