BECCABOLL - hobbyfotograf med stor passion

här får ni läs om min vardag, främst i bilder. jag delar med mig av tips och trix inom fotografering och photoshop. Uppdaterar vid tid och möjlighet! nu i sommar skriver jag om min resa till Italien med min farmor.

R.I.P. 50mm f/1.8 II

Publicerad 2011-03-25 22:48:16 i Foto - Vardag,


Ja, som ni ser.. Mitt 50mm är sönder :( blev en liten olycka när jag och frida fotade studiofotografering idag. Tyvärr går det inte att rädda.. :'( Men som tur är kostar det ju inte så mycket, runt 1000 lappen! (Om man jmf med andra objektiv så är det billigt) Får nu se om jag köper ett nytt lika dant, och vilket pris o.s.v.

Tillsvidare, RIP 50mm 1.8, du har varit en bra vän <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela