BECCABOLL - hobbyfotograf med stor passion

här får ni läs om min vardag, främst i bilder. jag delar med mig av tips och trix inom fotografering och photoshop. Uppdaterar vid tid och möjlighet! nu i sommar skriver jag om min resa till Italien med min farmor.

Ny design!

Publicerad 2011-03-21 10:21:08 i Kreativ - Design,

Som inte är klar. Datorn här i skolan laggar så jag kan lägga upp vilken bild som helst, förutom den jag vill ha som header, skit irriterande :) men så blir det ibland.

Nu är det i alla fallg grönt och såhär ska det nog vara ett tag. Jag vill att det ska vara enkelt, nu är här för att kolla på mina bilder, inte på mina flashiga länkar. Eller?

Keep it simple. ja det ska man verkligen göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela