BECCABOLL - hobbyfotograf med stor passion

här får ni läs om min vardag, främst i bilder. jag delar med mig av tips och trix inom fotografering och photoshop. Uppdaterar vid tid och möjlighet! nu i sommar skriver jag om min resa till Italien med min farmor.

my heart belongs to you

Publicerad 2011-03-23 18:44:56 i Foto - Älskling,

(Snygg paint bild btw!)

På lördag har jag och min underbara pojkvän varit tsm i 2 år! och det är faktiskt lite gulligt att det står på facebook "din årsdag med robin tholander på lördag" varje gång man loggar in. Det får mig och tänka på hur mycket jag verkligen älskar honom, och att jag är så glad att vi har hållt ihop i 2 år redan! Han är det bästa jag någonsin kommer få, han är det bästa jag har. :)

Bild från när jag och älskling var i Romme tsm tidigare i år. Vi hade världens mysigaste resa!

Kommentarer

Postat av: Therese

Publicerad 2011-03-24 12:51:02

Sv: okeeey :) det e bara bra! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela